duminică, 22 februarie 2015

Femeile au vise măreţe

Când suferă pentru un bărbat, femeia se schimbă. După ce a oferit tot ce a avut şi realizează că totul a fost fără rost, se va ascunde de dragoste pentru o vreme. Dăruind întregul suflet, rişti să primeşti înapoi doar jigniri frustrante sau mândrii fără rost. Cel mai grav, rişti să nu te mai iubeşti, să crezi în jignirile lui atunci, când îngâmfarea lui te loveşte drept în faţă şi te face să înţelegi că nu a meritat să iubeşti un asemenea om.
Toată viaţa am fost o femeie independentă. Nu am depins de un bărbat, dar mi-a plăcut să dau explicaţii în legătură cu obiectivele mele. La un moment dat am renunţat la ceea ce-mi plăcea şi am ales dragostea. M-am trezit într-o zi şi am realizat că eram un om cu sufletul gol, fără vise, fără ambiţii, fără idealuri. Dar, pentru că sunt o persoană puternică şi optimistă, m-am mobilizat şi am revenit la viaţă, mai veselă ca niciodată. Astăzi zâmbesc, mă simt fericită, mă bucur de viaţă şi mă simt pregătită pentru a lupta şi a visa.
Bărbaţii se tem de femeile puternice. Doamnele care se descurcă singure, n-au nevoie de gesturi urmate de reproşuri. Deseori am văzut bărbaţi care au cerut iubitelor să renunţe la tot ce le plăcea, pentru că aceștia aveau mândria rănită.

Când iubiţi un om, acesta trebuie să vă accepte visele. Fiţi independente, frumoase, îndepliniţi-vă fiecare vis şi luptaţi pentru ce vă doriţi! Nu vă consolaţi cu firimituri, savuraţi întreaga porţie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bun găsit, iubire!

,,Fericirea nu e lucru uşor; ci foarte greu de găsit în noi şi imposibil de găsit în altă parte” Chamfort – Când orologiu ...