marți, 5 martie 2019

Bun găsit, iubire!

,,Fericirea nu e lucru uşor; ci foarte greu de găsit în noi
şi imposibil de găsit în altă parte”
Chamfort



– Când orologiu mi-a bătut în geam,
Deşi era târziu, eu nu dormeam
O clipă luna-a vrut să se ascundă
Să-şi culce tâmpla rece o secundă

Iar pe-nserat să îşi arate faţa
Şi-n zori să-mi spună ,,Bună dimineaţa!”
Poate… că tu mai dormi o oră, două,
Şi nu îţi pasă că mi-e frig şi plouă.

Vreau să te sun şi să te-ntreb o clipă,
Cum poţi să zbori, având doar o aripă?
Aş vrea să mă strecor la pieptul care
Este ascuns în pliul de visare…

Tu, călător mereu pe-a lunii rază
De dorul tău şi cerul sângerează,
Iar sufletul mă doare-atât de tare
Încât, în ochi am fulgere de soare

Ştiu că nimic nu este la-ntâmplare,
Tu, vieţii mele i-ai redat culoare,
Şi-n versuri strecurat-ai iar magia…
Ştiu bine, funcţioneaza telepatia!

De multe ori reţeaua e ocupată,
AtuncI, eu iau de grabă-o ciocolată
Dar nu apuc să muşc, că-mi dai de ştire:
– E dimineaţă, bun găsit, iubire!

Craiova – iulie 2015


Un comentariu:

  1. Promit să împărtășesc această mărturie în întreaga lume, când iubitul meu se întoarce la mine și astăzi îi mulțumesc sincer lui DR WHITE, pentru că a adus bucurie și fericire relației mele și familiei mele. Vreau să vă informez că există un vrăjitor adevărat. Nu am crezut niciodată în toate aceste lucruri până nu mi-am pierdut iubitul, am avut nevoie de ajutor până când l-am găsit pe Dr. WHITE, un mare jucător de vrăji, iar el a aruncat o vraja de dragoste asupra mea și m-a asigurat că îl voi recupera pe iubitul meu în 2 zile după aruncând vraja, 2 zile mai târziu, telefonul meu a sunat și atât de șocant iubitul meu nu m-a sunat în ultimele 3 luni. Și-a cerut scuze pentru inima frântă și a spus că este gata să fie coloana mea vertebrală pentru tot restul vieții sale alături de mine. Dr. WHITE, l-a eliberat pentru a ști cât de mult îl iubesc și cât de mult îl vreau. Și a deschis ochii pentru a-și imagina cât de mult împărțim împreună. În timp ce scriu această mărturie acum, sunt cea mai fericită fată de pe pământ. Dr. WHITE vă poate ajuta, de asemenea. Trimite-i un e-mail la: (wightmagicmaster@gmail.com) sau WhatsApp-ul său la +17168691327

    RăspundețiȘtergere

Bun găsit, iubire!

,,Fericirea nu e lucru uşor; ci foarte greu de găsit în noi şi imposibil de găsit în altă parte” Chamfort – Când orologiu ...