Paşii mei fără tine nu mă poartă niciunde, timpul meu fără tine curge în amănunte. Ochii mei fără tine sunt privaţi de vedere, viaţa mea fără tine o eternă durere! Visul meu fără tine... fără de importanţă şi un mâine ce vine e lipsit de speranţă. Mintea mea fără tine goală, neconcentrată, lumea mea fără tine rece şi dezolantă. Sufletu-mi fără tine negru şi deprimat, zambetu-mi fără tine... un film prost regizat. Noaptea mea fără tine, e mereu deşuetă, eu mă simt fără tine tot mereu incompletă. Jumătate din tine ai uitat-o la mine, jumătate din mine pe vecie la tine. Aşa umblăm amândoi prin lume, iubite, doar cu inimile goale şi neîntregite. Eu fără tine simplificată cu doi, un tot putem forma doar fiind amândoi. Unul altuia-aparţinem prin legile nescrise, separaţi stăm la porţile fericirii închise. Fără tine iubirea nici un sens n-ar avea, fără tine să ştii nici nu pot respira... Fără tine rătăcesc, mă pierd, mă complic, fără tine prin viaţă sant un simplu... NIMIC.

duminică, 22 februarie 2015

Ce e atât de greu?



De ce nu înțelegi că ea – femeia - are nevoie de un om care să-i aline durerea, să-i ofere mai multă încredere, să fie mereu lângă ea. Acel bărbat să fie un adevărat domn care să știe cum și cât să vorbească, să nu o sufoce cu atâtea întrebări, să o facă să râdă atunci când lacrimile se adună în ochii ei misterioși. Învață să-i vorbești frumos, fără să ridici vocea, altfel va pleca. Învață să-i înțelegi momentele, să știi când are nevoie de o îmbrățișare și când are nevoie de puțină liniște și singurătate. Amintește-ți că EA vrea să se simtă protejată, frumoasă și unică. Dacă o iubești, fă-o fericită. Cu cât țipi mai tare, cu atât ea se va îndepărta. Cu cât te enervezi mai mult, cu atât ea va înțelege că în momentele grele nu o vei susține. Cu cât îi reproșezi mai multe, cu atât ea va face orice pentru a se descurca singură. Ce este atât de greu?
Femeia ştie că nu poate ţine lângă ea pe cineva, care abia aşteaptă să plece... Dacă doreşti să ai o doamna lângă tine şi tu va trebui să te comporţi ca un domn. Femeia de lângă tine este un mister, o surpriză zi după zi.
Nu putem alege pe cine să iubim, dar putem alege lângă cine să rămânem. La un moment dat, nu va mai simţi nevoia să-i impredioneze pe ceilalţi. Dacă o plac aşa cum este, bine, dacă nu, e pierderea lor! Nu-şi poate pierde timpul, dând explicaţii. Oamenii, oricum aud dor ceea ce vor să audă. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu