marți, 17 februarie 2015

Mai veselă ca niciodată!

Suntem în luna iulie. De o lună de zile mă simt mai liniştită. În acest timp am contemplat ce mi-a plăcut, am rămas foarte mult pe gânduri, am visat, am trăit aşa cum îmi place mie cel mai mult. În această perioadă, am încheiat capitole şi am început altele. Sunt multe coordonate ale existenţei mele care s-au schimbat. De unele am trecut cu greu, de altele mai uşor. Am fost surprinsă să constat că, în ciuda decepţiilor, a urâtului ce mi-a fost dat să-l trăiesc uneori, am reuşitrenasc din propria cenuşă ca pasărea Phoenix. Viaţa m-a schimbat extrem de mult şi sunt recunoscătoare fiecărei persoane care a contribuit la acest lucru.
De acum înainte, mă aşteaptă o perioadă grea. Voi termina de scris cărţile pe care le am în lucru şi asta nu e o treabă uşoară.
În această lună am trăit clipe emoţionante. Am primit cadouri şi vorbe frumoase de la cine nu mă aşteptam, ceea ce m-a făcut să realizez că nu doar răutate este în lume. Am făcut cunoştinţă cu suflete pure, dornice să iubească şi chiar să schimbe lumea. Sigur, am văzut şi mizeria în starea ei de putrefacţie, dar am fost mult prea preocupată ca să dau atenţie acestor detalii.
Am vizitat locuri frumoase şi am luat cu mine imaginile, pentru a le păstra în cămăruţa inimii. Senzaţia de întoarcere dintr-o călătorie e nemaipomenită, deoarece revii la normalitatea ta confortabilă. Am fost nostalgică, doar uitându-mă în trecut, la copilăria la care nu mă mai pot întoarce. Dar, mi-am îndreptat privirea curioasă către viitor, către 2015, sperând că pot da tot ce e mai bun din mine, pentru a-mi face viaţa mai uşoară. Sper să reuşesc să-mi îndeplinesc toate visele. Cert este că voi lupta. Finalul nici eu nu-l cunosc.

Mi-a fost teamă de o schimbare, de singurătate poate, dar uite-mă aici, mai veselă ca niciodată, mai activă şi dornică de un nou început. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bun găsit, iubire!

,,Fericirea nu e lucru uşor; ci foarte greu de găsit în noi şi imposibil de găsit în altă parte” Chamfort – Când orologiu ...