marți, 17 februarie 2015

Am fost noi fericiţi?

Viaţa va găsi mereu un mod original de a te surprinde. De multe ori va fi şi neplăcut. Oamenii sunt oameni şi nimic mai mult. Orice decizie vei lua, va fi una greşită. Doar din teama de a nu greşi. Nu există pedepse, ci doar consecinţe. Atunci când îţi merge bine, pregăteşte-te pentru ce-i mai rău. Dezamăgirea vine din partea celor dragi, dar mai ales din partea ta. Iubirea la fel. Încrederea e un lucru periculos, deoarece deschide inimi prea fragile. Am fost noi fericiţi? Hai, Spune! M-ai dezbracat de secrete ca să mă poţi îmbrăca în minciună. Aţinteşte-ţi privirile în ochii mei. Doar aşa poţi fi sigur că ţi-ai atins scopul. Doar aşa pot fi sigură că nu am de ce să cred în tine. Sărută-mă cu tandreţe ca să mă poţi sfâşia cu nepăsarea. Ţine-mi capul între palme, degetele prin părul meu. E nevoie doar de un gest ca să-mi câştigi încrederea. E nevoie doar de un gest ca să ajung să nu regret nimic. Promite-mi o noapte inocentă în braţele tale. Lipeşte-ţi uşor buzele de fruntea mea de visătoare. Într-o clipă o să mă desprind din braţele tale. Într-o clipă o să fiu din nou a ta...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bun găsit, iubire!

,,Fericirea nu e lucru uşor; ci foarte greu de găsit în noi şi imposibil de găsit în altă parte” Chamfort – Când orologiu ...