sâmbătă, 21 februarie 2015

Pe drumuri, separat...



Te-am invocat în noaptea asta mută,
Să îmi răspunzi la întrebarea… vrută,
Ce simţi şi ce gândeşti când dorul vine
Şi te ineacă-n lacrimi şi suspine?

M-am pus în locul tău pentru o clipă,
Şi m-am zbătut cu-o singură aripă,
E greu să-nnozi eşarfa ruptă-n patru
Să fii eroul piesei ’n amfiteatru…

M-am revăzut la braţul tău…divină…
Copilă inocentă, fără vină,
Ce te iubea nebună şi trufaşă
Într-un context care murea…din faşă

Şi te privesc… şi mă privesc …în clipe
Ce-au însemnat mai mult decât… risipe…
Suntem cărunţi, cu gândurile goale,
Pe drumuri, separat mergând…agale…


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bun găsit, iubire!

,,Fericirea nu e lucru uşor; ci foarte greu de găsit în noi şi imposibil de găsit în altă parte” Chamfort – Când orologiu ...