joi, 22 februarie 2018

Într-o zi îți va fi dor de mine...

Într-o zi îți va fi dor de mine. Vei înțelege că timpul învață multe, dar nu vindecă și că dorul după omul tău nu îl acoperi cu nimic.
Într-o zi vei dori să-mi fii alături, până la furnicături sub piele și durere în suflet vei dori. Vei spera să-mi auzi glasul și să simți cum te respir. Vei îndrăzni să-ți depășești orgoliul și să cauți în adâncul tău niște răspunsuri.

Vei înțelege că răspunsurile sunt eu.

Într-o zi îți va fi dor de mine. Atunci nu vei mai putea să aștepți, să lași timpul să treacă pur și simplu. Să mă împarți cu altele nu vei dori, să te gândești la altele îți va fi imposibil. Vei găsi potrivit să suni și să-mi spui cât de mult îți lipsesc. Vei încerca să găsești o explicație, dar toate cuvintele se vor rezuma la același gând: „Vino acasă!”

Într-o zi îți va fi dor de mine. Atunci aș putea să te iert și să te înțeleg, pentru că ești omul cel mai scump mie. Tu doar încearcă să nu existe acea zi, tu doar încearcă să nu mă pierzi. Pentru că, pierzându-mă, nu mă vei mai putea întoarce niciodată!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bun găsit, iubire!

,,Fericirea nu e lucru uşor; ci foarte greu de găsit în noi şi imposibil de găsit în altă parte” Chamfort – Când orologiu ...