luni, 5 februarie 2018

50 de motive amuzante

Jurnalista britanica Jane Gordon, a întocmit pentru publicaţia Daily Mail o listă cu 50 de motive amuzante (in urma a mai multor interviuri) pentru care viaţa alături de un bărbat este mai uşoară şi mai frumoasă:

1. Ca să-mi închidă şi deschidă fermoarul rochiei la spate.
2. Ca să ducă gunoiul la ghenă sau pubela de gunoi la stradă.
3. Ca să poată da găuri pentru tablouri în pereţi cu bormaşina.
4. Ca să preia controlul telecomandei şi să nu mă mai uit la telenovele.
5. Ca să-mi spună ce vreau eu să aud când îl întreb: „Arăt bine în rochia asta?” – chiar dacă ştiu că răspunsul („Arăţi superb”) este o minciună.
6. Ca să-mi schimbe becurile cu halogen de la baie, pentru a nu mai fi nevoită să-mi fac duş la lumina lumânării.
7. Pentru că o femeie de 1,65 metri înălţime şi 50 de kilograme nu poate căra până acasă un brad de 2 metri, pentru ca apoi să-l fixeze şi să-i pună o stea în vârf.
8. Pentru că, se pare, eu sunt cea care face toată dezordinea în casă, pierde cheile şi încărcătorul de la telefon. Bărbatul trebuie să fie acolo pentru
a-l putea acuza de toate lucrurile acestea.
9. Ca să mă scarpine pe spate în locurile în care eu nu ajung.
10. Ca să se uite cu mine la filme de groază şi să-mi spună: „De ce ţi-e frică? Prostia asta de film nu este mai înspăimântătoare decât Scooby Doo.”
11. Ca să plimbe câinele când plouă afară.
12. Ca să adune după câine – indiferent de vremea de afară.
13. Ca să-mi spună unde să arunc gunoiul reciclabil.
14. Ca să pot face cu rândul la condus. Acum este mereu rândul meu.
15. Ca să-mi alimenteze maşina cu benzină.
16. Ca să mă oblige să deschid scrisorile de la fisc şi să-mi completeze declaraţiile fiscale.
17. Două săptămâni m-am chinuit să le fac mâncare constructorilor care lucrează în curtea mea. Am nevoie de un bărbat care să aibă curajul să spună:
„Încercaţi si la cafeneaua de vizavi.”
18. Noua mea căsuţă este atât de întunecată, încât mi-am scrântit glezna săptămâna trecută când am venit acasă de la o petrecere. Am nevoie de un
bărbat care să-mi lumineze drumul până ajung la uşă.
19. Ca să-mi ţină de cald noaptea, mai ales când am picioarele reci.
20. Ca să aprindă şemineul de Crăciun, pentru că, oricâte brichete aș folosi, nu reuşesc niciodată.
21. Ca să poată face reparaţii prin casă şi să nu fiu jecmănită de instalatori şi electricieni.
22. De cel puţin trei ori pe săptămână, pisica mea apare cu un şoarece în gură. Am nevoie de un bărbat care să-i arunce la gunoi.
23. Ca să meargă la spălătorie cu maşina.
24. Ca să poată folosi cum trebuie maşina de spălat vase. (Toţi bărbaţii pe care i-am cunoscut erau convinşi că femeile nu pot umple maşina de spălat
vase aşa cum trebuie, iar acum constat că apa din ea nu se scurge cum trebuie şi niciun vas nu iese curat din ea.)
25. Ca să mă consoleze când plâng la filmele triste.
26. Ca să depoziteze toate lucrurile inutile în podul casei.
27. Ca să mă pot plânge la el toată ziua, iar el să nu mă asculte.
28. Ca să am de la cine împrumuta şosete – pentru că eu nu-mi cumpăr niciodată.
29. Ca să poată asambla diverse lucruri.
30. Ca să aibă cine să-mi scoată din picioare cizmele de cauciuc.
31. Ca să aibă cine să tranşeze carnea.
32. Ca să-mi amintească faptul că gesturile de cavalerism nu au „murit”.
33. Pentru a-l folosi ca scuză când refuz invitaţiile la cină din partea vecinilor. (Am minţit de nenumărate ori că fostul prieten este bolnav sau că lucrează
târziu ca să scap de diverse invitaţii.)
34. Ca să mă facă să şterg aplicaţia Candy Crush de pe tabletă sau, şi mai bine, să ne jucăm împreună.
35. Pentru că numai un bărbat ştie care dintre nenumăratele cabluri ale televizorului este problema când pe ecran apare mesajul „Fără semnal”.
36. Ca să-mi ia cardul de credit şi să scap de mania cumpărăturilor.
37. Ca să înlocuiscă parfumurile prea dulci din casă cu unele puternice, proaspete.
38. Ca să mai stingă din becurile din casă şi să facem asfel economie la factura de curent.
39. Ca să facă puţină dezordine în baia mult prea ordonată pe care o am acum.
40. Ca să-i pot folosi lama de ras pentru epilat şi să-i promit mereu că o să-i cumpăr alta în loc.
41. Ca să-mi facă plăcere să gătesc şi să mănânc seara.
42. Ca să pot merge la cinema şi să văd altceva decât comediile romantice preferate de prietenele mele.
43. Ca să am cu cine să bârfesc după o petrecere, în drum spre casă.
44. Ca să-mi descifreze cele 48 de pagini de instrucţiuni de utilizare ale cuptorului într-un limbaj „uman”.
45. Ca să mă ghideze cineva când parchez şi să-mi scoată maşina din şanţuri.
46. Ca să mă ajute să desfac sticla de şampanie de Anul Nou şi să ciocnim împreună.
47. Ca să mă liniştească noaptea, când aud zgomote ciudate prin casă.
48. Ca să-mi facă un ceai când sunt răcită şi să-mi spună că voi fi bine.
49. Ca să deschidă capacele înţepenite ale borcanelor şi să ia lucruri de pe rafturile de sus ale mobilei de bucătărie.
50. Ca să-i cer părerea despre diverse lucruri - şi să fac apoi exact invers faţă de cum spune el.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bun găsit, iubire!

,,Fericirea nu e lucru uşor; ci foarte greu de găsit în noi şi imposibil de găsit în altă parte” Chamfort – Când orologiu ...