marți, 24 octombrie 2017

Mă simt sigură pe mine!




Ideea tinereţii veşnice este un mit. Nu vreau să fiu ,,frumoasa care nu îmbătrâneşte”, vreau să fiu femeia care arată bine la anii săi.

Expresia feţei unei femei este mult mai importantă decât hainele pe care le poartă.

Niciodată nu m-am gândit serios, dacă sunt frumoasă sau nu. Însă ştiu un truc magic: să creez iluzia atracţiei. Când femeia intră în cameră, cei prezenţi reacţionează nu la frumuseţea ei, ci la puterea şi energia pe care o emană.



La ani mei, mă simt mai sigură pe mine şi mai calmă ca niciodată. Nu ştiu dacă are vreo legătură cu starea de spirit sau pur şi simplu am devenit mai înţeleaptă. Cu timpul eşti mai pretenţios atunci când trebuie să-ţi petreci timpul cu cineva şi cui să-i dedici viaţa. Femeia trebuie să-şi ştie preţul - dar să nu-l spună niciodată cu voce tare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bun găsit, iubire!

,,Fericirea nu e lucru uşor; ci foarte greu de găsit în noi şi imposibil de găsit în altă parte” Chamfort – Când orologiu ...